A Heineken nem kis bosszúságára már jó néhány hete kiszivárgott, mostantól viszont hivatalos is: a sörgyártó globális partnerként csatlakozott a Forma-1-hez.

A több évre szóló partnerség a Monzában, az Olasz Nagydíj névadójaként (Formula 1 Gran Premio Heineken d’Italia) kezdődik ősszel. 2017-ben összesen három futam névadója lesz a gyártó.

A Heineken nemzetközi, integrált F1 Nyiss a világra – Open your World és az If You Drive, Never Drink felelős alkoholfogyasztási kampányát az F1-pályák melletti reklámfelületeken, tévéreklámokban, online platformokon és a jegyterjesztő helyeken népszerűsíti majd. A kampány nagykövete David Coulthard és Sir Jackie Stewart lesz.

Bár a korábbi hírek arról szóltak, hogy a Heineken csapatszponzorációt is tervez, a sörmárka logója egyelőre nem jelenik meg a mezőny egyetlen autóján sem.

Az együttműködés keretében a Heineken állítólag 150 millió fizet a Forma-1-nek a megjelenésért.

f1_heineken