A Ferrarinál a hátsó, míg a Red Bullnál az első szárnyak szabályosságát kérdőjelezték meg videofelvételek alapján. A technikai szabályzat szerint az autókon nem lehetnek olyan elemek, amelyeknek formája terhelés alatt megváltozik, így módosítva az autó légellenállását.

Az FIA megvizsgálta az ügyet, és arra jutott, hogy a vitatott szárnyak teljesen szabályosak. A szövetség a konstruktőri bajnokságban élen álló öt csapat hátsó szárnyát vizsgálta meg, ráadásul a szabályzatban rögzítettnél ötven százalékkal nagyobb terheléssel.

Minden szárny hajlékonysága a szabályos keretek között maradt, ezért az FIA nem lát okot arra, hogy mostantól a szigorított tesztet alkalmazza minden helyszínen, noha a szabályok erre adnának lehetőséget.

Az FIA cáfolta azokat a híreket is, hogy hamarosan új eljárást vezethetnek be a minimálisan meghatározott guminyomás ellenőrzésére.