A téli barcelonai teszteken a Ferrari autójára kétszer is felkerült a Mercedes által kitalált fejvédő keret, az ún. glória. Később, az Orosz Nagydíjon a Red Bull is pályára küldte saját koncepcióját, az aeroscreen névre keresztelt szélvédős megoldást, ám ez a Nemzetközi Automobil Szövetség tesztjein nem szerepelt túl jól.

2017-re tehát az egyszerűbb glóriát vezetik be, feltéve, ha az eddig eredményes tesztek után odakint, a pályán, valós körülmények között is megfelel. Ezt próbálja ki a Ferrari az Osztrák Nagydíjon – a pénteki első edzésen a vörös autóra felkerül a glória továbbfejlesztett, könnyebb – szénszálas műanyag helyett titánötvözet -, kecsesebb, végsőnek szánt verziója.

Az Autosport úgy tudja, hogy a tesztek már a mai napon zajlanak a bokszutcában, elsősorban a pilótamentésre koncentrálnak, és az sem biztos, hogy a szabadedzésen ott lesz-e az autón az eszköz.