Lewis Hamilton kiesése után a Red Bull ölébe hullott a Maláj Nagydíj első és második helye, de a csapatnál fel sem merült, hogy kívülről szóljanak bele Daniel Ricciardo és Max Verstappen harcába az utolsó körökben.

„Szó sem volt arról, hogy bármelyiküket is bármire megkérjük” – mondta Horner. „Mindkét versenymérnöknek azt mondtam, hogy szabad a verseny, de elsődleges fontosságú a 43 pont.”

„Ennyit kellett üzenniük a pilótáknak, hogy ezt tartsák tiszteletben. Megtették, és ez volt a jó döntés. Mindketten ugyanabban a motormódban voltak, ugyanakkora teljesítményt használhattak. Egyikük sem volt előnyben vagy hátrányban a másikkal szemben.”

„A versenyünk szempontjából döntő fontosságú volt, amikor (még Hamilton kiesése előtt) egymás mellett csinálták meg az 5-ös és 6-os kanyart. Nagyszerű és fair versenyzés volt.”

Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója úgy érzi, a csapat taktikája is benne lehetett abban, hogy Lewis Hamilton belefutott egy motorhibába. „Tudtuk, hogy versenyképesek lehetünk, de természetesen nem számítottunk kettős győzelemre” – így Marko. „A stratégiánkkal nagy nyomást helyeztünk a Mercedesre, Hamiltonnak végig az abszolút maximumot kellett nyújtania.”