Ahogy a Vezess is megírta, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a Spanyol Nagydíjtól szóló hatállyal szigorította a Forma-1-es pilóták nevének és rajtszámának az autókon való megjelenítésére vonatkozó előírásait.

Az új szabályok szerint a versenyzői adatoknak a jelenleginél jóval nagyobb méretben kell az autó kasztnijára kerülnie, a nevek valószínűleg az oldaldobozra vagy a motorborításra költöznek majd.

Mivel a csapatok eddig sem ok nélkül alkalmaztak kis betűket és számokat, a cél az eladható reklámfelület maximalizálása volt, a Force India nem rejtette véka alá elégedetlenségét.

„A mostantól a nevek által elfoglalt területet szponzoroknak is eladhattuk volna. Az oldaldobozon az előírt méretű név által elfoglalt terület nagyjából 6millió dollárt (1,7 milliárd Ft) ér” – mondta a német Auto Motor und Sportnak a silverstone-i alakulat csapatigazgatója, Andy Stevenson.

A nagyobb csapatoknál ez az érték még magasabb, ugyanakkor azt is érdemes megjegyezni, hogy az utóbbi években nem tolonganak a szponzorok az F1-ben, még a patinás alakulatok autóin is viszonylag nagy felületek vannak üresen.