Monaco után a hétvégén következő Magyar Nagydíj a leginkább sikerrel kecsegtető verseny a McLaren-Honda számára, a Hungaroring kedvéért Fernando Alonso Silverstone-ban 30 helyes hátrasorolást is bevállalt. Az első Forma-1-es futamgyőzelmét 2003-ban nálunk megszerző spanyol csak abban reménykedik, hogy az autó nem hagyja cserben a mogyoródi pályán:
„Silverstone-ban nagy döntéseket hoztunk a büntetéseket illetően, hogy így felkészülhessük a mostani futamra, reméljük, hogy meglesz a gyümölcse és a lehető legjobb esélyekkel indulhatunk majd a pontokért ezen a hétvégén.”
„Papíron a Hungaroring idén az egyik legjobb esélyekkel kecsegtető pályája számunkra, a rövid, kanyargós pályán kevésbé számít a motorerő, a pilóták elsősorban a kasztnira támaszkodnak, hogy kihozzák a maximumot a körből.”
„A legfontosabb persze a megbízhatóság. Még ha jól is meggy az autónk a Hungaroringen, problémamentes hétvége kell, hogy a pontszerzés lehetőségével élni tudjunk.”
A McLaren versenyfőnöke Eric Boullier szerint már Silverstone-ban is látszottak biztató jelek, ezért a Hungaroringen egyértelműen a pontszerzés a cél:
„A Hondával közösen keményen dolgozunk a megbízhatóság javításán, hogy elkerülhessük a hátrasorolásokat – főképp ezen a pályán, amelyik kedvezhet az autónknak –, ami kulcsfontosságú a pontjaink szaporításában, márpedig határozottan ez a célunk.”
„Silverstone-ban, a kimondottan teljesítmény-centrikus, a mi autónknak hagyományosan kevésbé fekvő pályán a vártnál egy kicsit jobb volt a tempónk. A magyar pálya egészen más tészta, elvileg bízhatunk abban, hogy kedvez az autónk erősségeinek, jobban helytállhatunk majd a küzdelemben.”