Habár Max Verstappen a futamot végig kontrollálva megnyerte a 2017-es Forma-1-es Mexikói Nagydíjat, csapattársa, Daniel Ricciardo számára nem alakult jól a verseny. Az ausztrál csak a 16. helyről kezdhette a futamot, miután motort cseréltek nála az időmérő után, de így is ki kellett állnia a Tag Heuer névre keresztelt Renault-erőforrás turbóhibája miatt.
„A hétvége pocsék volt. A rajt kissé szoros volt, de gyorsan előrébb jöttem. Reggel mondtam Helmutnak [Marko, Red Bull motorsportfőnök], hogy az első kör végén a hetedik leszek. Egy pár körrel később jött össze, de közel voltam” – mondta Ricciardo. „Az új egységet tettük be, de valami tönkrement. Nem tudom, mi volt az, vagy hogy milyen következményekkel jár ez Brazíliában.”
Ricciardo mellett másik három Renault hajtotta versenyző, Nico Hülkenberg és Brendon Hartley is kiállni kényszerült az erőforrás hibája miatt. Utóbbi Toro Rossója miatt a virtuális biztonsági autót is „be kellett küldeni”. Végül a gyári Renault-istálló egyetlen pilótája sem fejezte be a futamot, Carlos Sainz 9 körrel a vége előtt feladta a versenyt.
A mindig mosolygós ausztrál nem tudja, mi lehet a gond a Renault-motorokkal. „Biztosan valami alapvető probléma áll fenn. Jó pár éve járunk már Mexikóba, nem lehetnek nagy meglepetések még akkor sem, ha a magasság és a hőmérsékletek meg is nehezítik a dolgunkat. Lehet, hogy az idei motornak nem fekszik ez a magasság – hogy miért, azt nem tudni.”
„Elég zord hétvége ez néhányunknak, kár, hogy hamar kiállni kényszerültünk. Gondolom, Maxnak is hasonló élményekben lehetett része év elején, hát ja, nem vicces” – zárta a Red Bull-os.