A Forma-1-ben – és egyéb formaautós kategóriákban is – 2018-tól kötelező lesz a fejvédő keret, az ún. glória alkalmazása. Az eszköz integrálása azonban nem volt könnyű, igaz, meglepően jó védelmet is nyújt, hihetetlen terhelést bír.

A McLaren vezető mérnöke, Matt Morris szerint igen komoly kihívás volt a fejlesztés és tesztelés:

„Nagy kihívás volt. A terhelések igen nagyok. Előre tudtuk, hogy komoly kihívás lesz majd, jó előre jelentős összeget és időt fordítottunk a tesztpéldányokra. Nyilván csak ezért nem építettünk egy külön kasztnit, de több modellt is összedobtuk különböző glóriaváltozatokkal, hogy teszteljük a kapcsolódási pontokat. Belefutottunk néhány problémába, de elég korán nekikezdtünk ahhoz, hogy reagálni tudjunk.”

„De húzós volt. Nem állítom, hogy simán ment a dolog, volt néhány ijesztő pillanat, amikor nem merőleges irányból jött a terhelés, és úgy is egy londoni emeletes busz súlyát kellett megtartania. Félelmetes volt látni, hogy micsoda erők dolgoznak, milyen terhelést kell kibírnia a glóriának.”

Morris azt sem zárja ki, hogy egyes csapatok bajban lesznek a glóriával.

„Érdekes lesz látni, hogy lesz-e gond valamelyik csapatnál. Nagyon kemény a terhelési teszt, szóval nem lepne meg a dolog. De bízom benne, hogy nem lesz ilyen, jó lenne, ha mindenki ott lehetne a téli teszteken, mindenesetre komoly kihívás volt.”