A múlt hétvégén tíz év után újra Francia Nagydíjat rendeztek a Forma-1-ben, a helyszín a dél-franciaországi Paul Ricard pálya volt. A variálható nyomvonalú helyszínen az F1-es nagydíjra egy 5842 méteres konfigurációt jelöltek ki, amelynek hosszú, 1,8 km-es hátsó egyenesét a Mistral sikán töri meg.

A pénteki edzések után a versenyzők felvetették, hogy ki kellene venni a kanyarkombinációt, az ugyanis nagyban javítaná az előzések esélyét. A vasárnapi futamon ugyanakkor számos előzés történt a sikánnál az előtte lévő szakaszra kijelölt DRS-zónának köszönhetően.

A versenyigazgató, Charlie Whiting nem zárja ki az átalakítást, de szeretné hallani, mit is gondolnak a kifogásolt részről a pilóták most, a vasárnapi történtek után:

„Véleményem szerint minden jól működött. Vannak, akik szerint nem kellene a sikán, de a csapatok és a pilóták már sokkal korábban tudtak róla, így meglepett, hogy pénteken hirtelen ügy lett belőle.”

„Szimulációval megvizsgálhatjuk a dolgot, ugyanakkor szeretném hallani újra a pilóták véleménynét, ugyanis a futamon sok jó előzést láthattunk, amelyek a sikán nélkül nem történtek volna meg.”