A Pirelli szokatlan módon vasárnap, a futam előtt tájékoztatta a csapatokat arról, hogy a hétvégét megelőzően megadott guminyomásokon változtatni kell, a futamra a hátsó abroncsoknál 20,0-ról 21,5 psi-re kell emelni azt. (Bár szinte biztos, hogy nem kerülnek majd elő, az esőgumiknál is hasonló változtatást rendelt el a gumiszállító.)

Az igen késői módosítás oka egyszerű: az esős pénteki edzésnapon a csapatok egyáltalán nem vitték pályára a slick gumikat, így az első adatok mindössze a szombati, harmadik szabadedzés után futottak be, és azok elemzése után ismerte csak fel a Pirelli, hogy a hétvége előtt megadott nyomásértékek esetén nem lesz garantálható a gumijai optimális és biztonságos működése.

Az ilyen jellegű változtatásokat – ha szükségesek – általában szombatra közli a gumiszállító, sőt, a kerék kötelező dőlésszögét illetően is változtathat – az utóbbira ezúttal nem volt lehetőség, hiszen az időmérőtől már a parc fermé szabályai vonatkoznak az autókra, ilyen jellegű beállítás-módosítás tilos.