Késő tavasszal, kora nyáron a(z egyébként hazájában sem túl ismert) brit energiaital-gyártó, a Rich Energy a Force India megvásárlásával próbálkozott, de sikertelenül.

A Forma-1-es beszállásról ugyanakkor nem mondtak le, a cég vezérigazgatója, William Storey a múlt hétvégén, Austinban a Williamsnél tűnt fel a paddockban, ma azonban azt jelentették be végül, hogy a Rich Energy 2019-től a Haas névadó szponzora lesz, több évre szóló szerződést kötöttek.

A közlemény szerint a jövő évtől az amerikai alakulat Rich Energy Haas F1 Team néven indul, az eddigi szürke-fekete-piros festés pedig jelentősen megváltozik majd, feltehetően fekete-arany lesz.

„Az, hogy a Rich Energy képében névadó szponzor csatlakozott hozzánk, egy újabb mérföldkő a Haas-csapat fejlődésében. Üdvözöljük, hogy elkötelezték magunkat mellettünk, közös célunk, hogy előbbre lépjünk a saját területeinken” – mondta a csapatfőnök, Günther Steiner.

„A csapat számára izgalmas lesz, hogy mi leszünk a Rich Energy marketingstratégiájának fókuszpontja, ahogyan a meglévő és új piacokra megyünk a Forma-1-gyel. Ahogy idén is láthattuk, az eredményekért folyó munkánk sikereket hozott a pályán, és kétségem sincs afelől, hogy az általunk nyújtott platform a Rich Energynek is hasznára válik majd” – folytatta.

F1: Nevet és festést változtat az amerikai csapat 1