A Sahara Force India idén nyáron a csőd szélére került, ám miután a kanadai divatmilliárdos Lawrence Stroll vezette befektetői csoport a nyári szünet alatt felvásárolta a csapat ingó és ingatlanvagyonát, a silverstone-i alakulat Racing Point Force India néven új nevezőként folytathatta a világbajnokságot.
Ez eddig rendben is volt, ám a Haas F1-nek nagyon nem tetszett, hogy a jogilag teljesen új csapat az év végi pénzosztásnál ugyanúgy megkapja majd az alapdíjat, mint ha mi sem történt volna, miközben a 2016-ban új belépőként érkezett amerikai csapatnak két évig nem járt semmi, és csak az idei évtől kapják meg ugyanezt.
A Haas emiatt többször is támadta a Force Indiát, legutóbbi kísérletük a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíj előtt történt, akkor azzal az indoklással nyújtottak be óvást, hogy a Racing Point Force India nem valódi konstruktőr, ugyanis egy „másik” csapat, pontosabban konstruktőr, a Sahara Force India által gyártott alkatrészekkel versenyez. Az abu-dzabi versenybírók elutasították a panaszt, ami után a Haas jelezte fellebbezési szándékát.
Az amerikai csapat azonban mostanra meggondolta magát, hagyták lejárni a 96 órás fellebbezési határidőt, nem erőltetik tovább az ügyet.