Októberben jelentették be, hogy a világ legnagyobb üdítőgyártója, a Coca-Cola a 2018-as idény utolsó négy hétvégéjén, azaz Amerikai, a Mexikói, a Brazil és az Abu-dzabi Nagydíjon a McLaren-csapatnál szponzorként jelenik meg a fő márkával, valamint az adott piacokon a Dasani és a SmartWater ásványvizeivel.

Bár az idei szponzori szerepvállalás kis léptékű volt, úgy tűnik, több is lehet belőle jövőre, erre utalt legalábbis a McLaren cégvezére, Zak Brown:

„A Coke-üzet kiváló volt. Megérte nekik. Azt hiszem, nem lenne helyénvaló, ha a pontos adatokat mondanék az eredményekről, de azt elmondhatom, hogy a Coca-Colától kapott visszajelzés alapján jól működött a dolog.”

„Nagyszerű, hogy bevált nekik a McLaren brand, hogy a versenyzők és általában a Forma-1 bejött a Coca-Colának. A Coca-Colánál tapasztaltabb, dörzsöltebb, kifinomultabb szponzor a világon nincs, szóval büszkék lehetünk arra, az egész F1 büszke lehet arra, hogy sikeresnek értékelték a programot.”

„Ennek alapján már folynak a tárgyalások arról, hogy mit hozhat a jövő, mihez kezdhet a két brand együtt.”