A Red Bull kisebbik csapata, a Toro Rosso 2018-ban 20 ponttal kevesebbet szerzett és két hellyel hátrébb végzett a konstruktőri bajnokságban, mint 2017-ben, ám úgy vélik, ennek semmi köze nem volt ahhoz, hogy a tavalyi évben a Honda motorjára váltottak, sokkal inkább az autó elrontott aerodinamikai fejlesztése, és a számos baleset volt a háttérben.

„Voltak kiemelkedő pillanatok az évben, voltak nagyon jó futamaink” – értékelt a Motorsport.comnak a csapatfőnök, Franz Tost.

„Elég egyértelmű, melyek voltak a csúcspontok: Gasly negyedik lett Bahreinben, az nagyon erős verseny volt, és Monacóban is nagyon szépen szerepelt (7. lett), Magyarországon pedig a 6. volt. Spa sem volt rossz, ugyanis nem számítottunk pontszerzésre, mégis a 9. helyen zártunk, és Mexikóban a 10. helyen voltunk.”

„De volt sok balesetünk is. Idén 2,3 millió euróba (kb. 740 millió Ft) fájtak a balesetek. Gasly és Grosjean durva ütközése Barcelonában, amiben Gasly teljesen vétlen volt, aztán az Oconnal való ütközése Franciaországban. Hartley nagy csattanása Stroll-lal Kanadában, a Silverstone-i eset (amikor Hartley felfüggesztése magától leszakadt), Monzában pedig Stoffel Vandoorne és Marcus Ericsson is hozzáért a rajtnál, az autó mindkét oldala odalett. Nem volt valami jó” – sorolta az osztrák.