A Ferrarin ugyan 2007-ben szerepelt utoljára a főszponzor Philip Morris közismert cigarettájának neve, ám a dohánygyártó és a csapat azóta is igyekszik így vagy úgy, rejtett formában emlékeztetni rá.

Az olasz csapat festésén előbb vonalkóddal – annak sűrűségével játszva –, majd a csapatlogó formájával idézték fel a Marlboro ikonikus mintáját, jelenleg pedig a tavaly indult Mission Winnow névre hallgató kezdeményezés emblémájában fedezhető fel a motívum.

Ausztráliában úgy vélik, túlságosan is, ugyanis bő egy hónappal a szezonnyitó futam, a melbourne-i Ausztrál Nagydíj előtt vizsgálatot is indított az illetékes szövetségi hatóság, ugyanis a déli kontinensen is tilos dohányterméket reklámozni.

A Philip Morris Australia közleményben így reagált a hírre: „A Philip Morris anyacége, a Philip Morris International és a Scuderia Ferrari globális szinten működik együtt, a partnerséget teljes mértékben Ausztrálián kívül menedzselik.”

Egyelőre nem tudni, milyen lesz a Ferrari idei festése – egy hét múlva derül majd ki -, de könnyen lehet, hogy a Mission Winnow logója még hangsúlyosabban szerepel majd a 2019-es autón. A festésre még várni kell, de az idei overallt már most láthatjuk egy – állítólag kiszivárgott – fotón, amely Charles Leclerc keddi üléspróbájának idején készült: