Hazájában, a brit piacon is kevéssé ismert energiaital-márka, a Rich Energy tavaly tűnt fel a Forma-1 környékén, előbb a Force Indiát szerették volna megvásárolni, de ez nem jött össze, így végül a Haas névadó szponzoraként lépnek be a sportágba idén.
A márkával, a céggel és a szponzori szerepvállalással, az egész dolog életképességével kapcsolatban sokan gyanakvók, a legfrissebb hír pedig biztosan nem segít a kételyek eloszlatásában: a Rich Energy ellen védjegyoltalmi per indult, a szarvasagancsos logójuk ugyanis kísértetiesen hasonlít a brit Whyte Bikeséra. Az első bírósági meghallgatásokat a Forma-1-es szezonnyitó előtti napokban, március 12-13-án tartják.
A Rich 2019-re teljesen új külsőt adott a Haasnak, a korábbi szürke-piros helyett a klasszikus John Player Special Lotusokéra emlékeztető fekete-arany festés került az autóra.
„Kicsit fejlesztettünk rajta, hogy ne egyszerű másolata legyen a 80-as évekbeli festésnek” – mondta a csapatfőnök, Günther Steiner. „De amíg szép és Gene (Haas, tulajdonos) cégének neve rajta van, a főnök elégedett.”