Leclerc alig néhány ezredre közelítette meg Lewis Hamilton tavalyi pole pozíciós eredményét a legpuhább C5-ös gumin, de nem ez az 1:16.231 mutatja a Ferrari valódi erejét.

Hanem az a kör, amit Charles Leclerc nem sokkal korábban futott a C2-es, azaz hárommal keményebb keveréken: az 1:17.253 azt jelentheti, hogy a gumikeverékek közötti különbséggel korrigálva akár 1:15 elejére is képes lehet a Ferrari.

Ezt részben Leclerc is megerősítette az ebédszünetben. „Nem adtunk bele mindent” – mondta a monacói versenyző. „Van még terünk a javulásra, de még nekem is tanulnom és szoknom kell az autót.”

„Az autó jónak érződik az első naptól kezdve, nem is változtattunk rajta azóta. Az egyensúly nagyon jó, szóval igazán pozitív napunk van.”

Leclerc és a Ferrari délutánra versenyszimulációt tervezett. „Néhány versenyszimulációs etapom már volt, de teljeset még nem csináltunk, szóval ez egy kicsit ismeretlen terület.”

„De ettől eltekintve nagyon elégedett vagyok a teszttel. Van még mit tanulnom nekem és a csapatnak is, de ez egy jó kezdet.”

„Még nem mentünk el a határig, és én sem adtam még bele mindent.” És hogy Leclerc a Ferrarira tenné-e a pénzét? „Mindennel elégedett vagyok, ezért igen” – mosolygott a monacói.