A dohánygyártó Philip Morris (PMI) az F1-es dohányreklámok teljes tilalma ellenére is végig kitartott a Ferrari mellett az elmúlt bő egy évtizedben, ám a csendes támogatást megunták, a tavalyi Japán Nagydíjon a PMI Mission Winnow néven új, a füstmentes jövőbe mutató kezdeményezést indított, amely hangsúlyosan megjelent a vörös autó festésén is.
2019-re még tovább mentek, a 2018 decemberében kiadott hivatalos Forma-1-es nevezési listán már Scuderia Ferrari Mission Winnow néven szerepelt a maranellói csapat.
A Ferrari és a PMI új együttműködése ugyanakkor bőven kapott kritikákat, ráadásul a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj otthonában és az Európai Unió illetékes szerveinél is felmerült, hogy a Scuderia megszegheti a dohányreklámokra vonatkozó tilalmakat.
A Ferrari és a PMI nemrég csendben változtatott, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) frissített 2019-es Forma-1-es nevezési listáján már nem szerepel a Mission Winnow a Ferrari-csapat nevében, az alkulat újra egyszerűen csak „Scuderia Ferrari” – alig három hónap után, még a szezon indulása előtt ejtették a vitatott részt.
2019-re alapos megújuláson esett át az egykori Force India-csapat, a tavaly nyári csődöt követően új tulajdonosi kör kezébe került a silverstone-i alakulat új nevet és új főszponzort is szerzett, a legfrissebb nevezési listából pedig kiderült, hogy a motort is átcímkézték, így a Sport Pesa Racing Point idén már nem egyszerűen Mercedes, hanem BWT-Mercedes erőforrásokkal versenyez.
Az osztrák vízipari cég 2017-ben szállt be főszponzorként a Force Indiához, és bár a sportfogadási Sport Pesa elvitte a névadói pozíciót, a BWT is eleget fizetett ahhoz, hogy ne csak a festésen tűnjön fel a neve.