Bár a Forma-1-ben a 2007-es idény óta tilos a dohányreklám, a Marlboro gyártója, a Philip Morris International (PMI) azóta is kitartott a Ferrari főszponzoraként, ilyen-olyan trükkös formában pedig meg is jelent az autón és a csapat felszerelésein.

2018 végére a PMI Mission Winnow néven új kampányt indított, amely fából vaskarikaként az innovációt hangsúlyozva a füstmentes jövőt hivatott előkészíteni és hirdetni, ám nem kell nagy képzelőerő ahhoz, hogy a Mission Winnow logójába belelássuk a Marlboróról ismert formát.

A 2019-es szezon első versenyének otthont adó Ausztráliában is feltűnt ez, kormányzati szinten is foglalkozni kezdtek a dohányreklám-tilalom esetleges megszegésével, így a Ferrari elébe ment a dolgoknak, a múlt héten ejtették a csapat nevéből a Mission Winnow-t, sőt az Ausztrál Nagydíjon sem az autón, sem a csapatruházaton -és felszerelésen sem szerepel majd a logó.

A Racefans.net azonban arról ír, hogy csakis ideiglenes megoldásról van szó, a Ferrari a következő fordulóra, a Bahreini Nagydíjra visszaveheti a nevet – az FIA-nal hét nap a határidő az ilyen változtatások bejelentésére –, valamint az MW logói is visszatérnek majd.

A PMI globális kommunikációs igazgatója, Tommaso Di Giovanni így nyilatkozott a Racefansnek:

„A Mission Winnow marad a Scuderia Ferrari névadó szponzora 2019-re, azonban Ausztráliában más lesz az aktivitásunk, mint a többi országban. További részletekkel a Melbourne-i futam előtti napokban szolgálunk.”