A Ferrari a 2019-es idényre a csapat nevébe is felvette a főszponzor dohánygyártó, a Philip Morris (PMI) tavaly ősszel indított Mission Winnow kampányának címét, ami aztán az idei autón és a csapat felszerelésein is hangsúlyosan jelent meg.
A dohánygyártó új kezdeményezését ugyanakkor sokan gyanakodva figyelik, a Mission Winnow-ba nem nehéz belelátni a cég legismertebb cigarettamárkája, a Marlboro jól ismert vonalait, így a szezonnyitónak otthont adó Ausztráliában a dohányreklámozás tilalmában illetékes hatóságok vizsgálódni is kezdtek.
A PMI elébe ment az esetleges problémáknak, a Ferrari nevéből a hónap elején kikerült a Mission Winnow, majd kiderült, hogy az autókon sem szerepel majd a branding a Forma-1-es Ausztrál Nagydíjon.
És hogy hogyan fest a dohányszponzormentes fényezés? Az autóra 90-es számokat matricáztak, hiszen a Ferrari idén ünnepli a cég alapításának 90. évfordulóját – nagy meglepetés nincs, a festés összességében maradt ugyanolyan.
Celebrating our 90th anniversary in Melbourne https://t.co/dIBYboDeZ4#AusGP #essereFerrari #ScuderiaFerrari90 pic.twitter.com/GFMDdvaPpn
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 12, 2019
A Philip Morris egyébként sajtóhírre reagálva egy korábbi Twitter-posztban hangsúlyozta, hogy ezután is a Ferrari névadó szponzora lesz a Mission Winnow, a változtatások pillanatnyilag kizárólag az Ausztrál Nagydíjra szólnak.
We are here to stay. Mission Winnow will remain the title partner of the Scuderia Ferrari team. The changes are currently planned only for Australia.
— Mission Winnow (@MissionWinnow) March 11, 2019