A Ferrari a 2019-es idényre a csapat nevébe is felvette a főszponzor dohánygyártó, a Philip Morris (PMI) tavaly ősszel indított Mission Winnow kampányának címét, ami aztán az idei autón és a csapat felszerelésein is hangsúlyosan jelent meg.

A dohánygyártó új kezdeményezését ugyanakkor sokan gyanakodva figyelik, a Mission Winnow-ba nem nehéz belelátni a cég legismertebb cigarettamárkája, a Marlboro jól ismert vonalait, így a szezonnyitónak otthont adó Ausztráliában a dohányreklámozás tilalmában illetékes hatóságok vizsgálódni is kezdtek.

A PMI elébe ment az esetleges problémáknak, a Ferrari nevéből a hónap elején kikerült a Mission Winnow, majd kiderült, hogy az autókon sem szerepel majd a branding a Forma-1-es Ausztrál Nagydíjon.

És hogy hogyan fest a dohányszponzormentes fényezés? Az autóra 90-es számokat matricáztak, hiszen a Ferrari idén ünnepli a cég alapításának 90. évfordulóját – nagy meglepetés nincs, a festés összességében maradt ugyanolyan.

A Philip Morris egyébként sajtóhírre reagálva egy korábbi Twitter-posztban hangsúlyozta, hogy ezután is a Ferrari névadó szponzora lesz a Mission Winnow, a változtatások pillanatnyilag kizárólag az Ausztrál Nagydíjra szólnak.