A Ferrarinál a 2018-as Japán Nagydíjon indította útjára új, Mission Winnow nevű kampányát az olasz csapat régi-régi dohánygyártó főszponzora, a Philip Morris International (PMI).

A Scuderia az idei évre fel is vette a nevébe a Mission Winnow-t, a logók pedig még hangsúlyosabban megjelentek az autón, ám mivel az ausztrál hatóságokban felmerült a gyanú, hogy ez szembemehet a dohányreklámozás tilalmával, a Ferrari nem kockáztatott, a szezonnyitóra nevet változtatott és az autókról, csapatfelszerelésekről is eltüntette a feliratokat.

Az azóta lezajlott tengerentúli és európai versenyeken is ott volt az autón a véleményes felirat, ám a jövő heti Kanadai Nagydíjra megint lekerül az autóról, és a Francia Nagydíjon sem lesz ott a vörös járgányon.

A Ferrari hivatalosan az alapítás 90 éves évforduló ünneplésével indokolta a változtatást.

„A Scuderia Ferrari a Kanadai és a Francia Nagydíj hétvégéjén újra alapításának 90. évfordulóját ünnepli majd, ezért, ahogy Ausztráliában is történt, az SF90-eseken Montrealban és Le Castellet-ben az évfordulós logók szerepelnek majd, ahogy a versenyzők és szerelők overalljain is.”