Nagy sikert aratott a szezon előtt bemutatott „Drive to Survive” című dokumentumfilm-sorozat, amelyet a Netflix csapata készített a tavalyi Forma-1-es szezonról – igen ám, csak a rajongókban hiányérzetet keltett, hogy a Mercedes és a Ferrari nem volt hajlandó részt venni a forgatásokban.

Az amerikai cég eközben már a második évad forgatásába is belevágott, Chase Carey, a Forma-1 vezérigazgatója pedig megerősítette, hogy előrehaladott tárgyalásokat folytat már a sorozatról az első évadot kihagyó két csapattal.

„A rajongók be akarnak tekinteni a kulisszák mögé: az autóba, a garázsokba, illetve mindenbe, ami a mérnökök monitorjai mögött rejlik, és nem csak a versenyhétvégék alatt” – idézi Carey szavait a La Presse. „Tavaly kezdtük meg az együttműködésünket a Netflixszel, ami nagyszerű fogás volt marketingszempontból, habár nem működött közre benne minden csapat.”

„Azóta viszont már látták [a Mercedesnél és a Ferrarinál – szerk.], mennyire sikeres a sorozat. Eredményes tárgyalásokat folytattunk arról, hogy ők is részt vegyenek hasonló projektekben, ha lesz újabb évad” – tette hozzá.

Carey megjegyezte még, hogy „a Forma-1-nek fejlődnie kellett, manapság ugyanis egy olyan piacon, ahol a fogyasztókat minden platformon megszólítják, újra és újra fel kell találnunk magunkat, ha sikeresek akarunk lenni”.

„A cél az, hogy megragadjuk a rajongók fantáziáját, és példátlan betekintést adjunk nekik a versenyhétvégékbe. Az új technológiák által kínált lehetőségek végtelenek” – zárta az amerikai.