Miután tavaly nyáron a Force India visszautasította a vételi ajánlatukat, a Williams pedig nem kívánt üzleti kapcsolatba lépni velük, a finoman szólva is gyanús energiaital-márka, a Rich Energy a Haas-csapat névadó szponzoraként szállt be a Forma-1-be idén.
Sokan az első pillanattól fogva látták és mondták, hogy nem lesz jó vége a dolognak, és igazuk is lett, a Rich alapító-cégvezére, Willaim Storey kilenc futam után meglepetésszerűen, egyoldalúan bejelentette a szerződésbontást a csapat siralmas teljesítményére hivatkozva, rámutatva, hogy nem sikerült megverniük a Red Bull-t.
Storey-t a lépés után eltávolították a tulajdonostársak, majd megpróbálták megmenteni az együttműködést, de a különc üzletember néhány hete visszaszerezte a cég irányítását, a hét elején pedig bejelentették, hogy a Haas és a Rich Energy kapcsolata végleg megszűnt.
A szakításnak megfelelően a jövő hétvégi Szingapúri Nagydíj nevezési listáján Rich Energy Haas F1 Team helyett a régi nevén, Haas F1 Teamként szerepel az alakulat.
A csapat honlapjáról és közösségi médiás felületéről is eltűnt a Rich Energy-s branding.