Ugyan a valóságban továbbra is bizonytalan a helyzet, papíron jövő tavasszal visszatér a Forma-1-be Hollandia, a zandvoorti pályán három és fél évtized után újra F1-es nagydíjat rendeznek.
A versenyhelyszín egyik különlegessége az amerikai oválpályáknál megszokottnál élesebben döntött kanyar lesz, ami azonban gondot jelenthet majd az F1-es gumik számára – elég csak arra gondolni, hogy az Amerikai Nagydíjon 2004-ben és főleg 2005-ben is komoly gondok voltak a Michelin abroncsaival a célegyenesre vezető kanyarban, az utóbbi évben emlékezetesen nem is indultak el a versenyen a francia gyártó partnerei.
#Breaking
New images of the #Zandvoort #circuit !
This is how it’s gonna be …😃😃🤩#DutchGp #Formula1 #F1 #GPAbuDhabi #AbuDhabiGP pic.twitter.com/gSp3IxR72i— René🇳🇱🚜👩⚕️👮♂️👊🏻💪🏻 (@Reneaultgek) November 29, 2019
A Holland Nagydíj „frontembere”, az egykori F1-pilóta Jan Lammers is elismeri, hogy ez érdekes kérdés lehet jövő tavasszal.
„Az, hogy a Pirelli aggódik, csak annyit jelent, hogy egy kicsit többet kell dolgozniuk, Zandvoort pedig pont ettől egyedi” – idézte Lammerst az F1Maximaal.
„A világon nincs másik pálya ilyen döntött kanyarokkal. Szerintem az élversenyzők már most azon gondolkodnak, milyen íveket vehetnek majd” – tette hozzá.
Virtuális kör a pályán
Premier tour virtuel de Zandvoort config 2020. #F1 #DutchGP
[Source : https://t.co/1iHobICMnd] pic.twitter.com/wMNTBo1mIU— Au Rupteur (@AuRupteur) December 3, 2019