A Forma-1-ben 2010-ben a Williamsnél bemutatkozott Nico Hülkenberggel a Renault 2019 nem hosszabbított szerződést, és mivel más csapatnál sem sikerült versenyzői ülést találnia, 2020-ra kipottyant a száguldó cirkuszból.

A 32 éves német visszatekintve biztos benne, hogy pályafutása során nem mindig hozott helyes döntéseket, de egy dolgot bán csak igazán.

„Nem minden igazolásom volt tökéletes, de a Forma-1-ben épp ez a nehéz. Az ember hat-nyolc hónappal korábban dönt, mielőtt megérkezik a csapathoz, nehéz megtippelni, mi lesz. Utólag könnyű okosnak lenni, de úgy gondolom, a 2013-as sauberes átszerződésem nem tett épp jót a pályafutásomnak, még úgy sem, hogy azért az idény második fele már nem volt rossz” – idézte fel azt, hogy az első és egyetlen williamses évét követően 2011-re a Force Indiánál kapott tesztelői, majd 2012-re versenyzői állást, ám a következő idényre a Sauberhez igazolt, hogy aztán 2014-re már újra a Force Indiánál vezessen.

Hülkenberg valószínűleg arra utal, hogy 2013-ban a Ferrarival is tárgyalásokat folytatott, 2014-re megkaphatta volna Felipe Massa helyét, de a sauberes teljesítménye szerepet játszhatott abban, hogy a Scuderia végül mégsem tartott igényt a szolgálataira.