A Ferrari február 11-én mutatta be az SF1000-et, egy olasz fogyasztóvédelmi szervezet pedig szinte azonnal jogi lépésekkel fenyegette meg a csapatot. A Codacons szerint a Mission Winnow feliratok a dohánytermékek európai tilalmába ütköznek, a szervezet az autó lefoglalását is belengette.
A Ferrarit és a Philip Morrist azonban nem olyan fából faragták, hogy ennyitől megfutamodjon, hasonló fenyegetéseket már korábban is kapott a csapat.
„A Codacons nem először próbálkozik ezzel” – mondta a Philip Morris kommunikációjáért felelős Tommaso Di Giovanni. „Tavaly hasonló beadványt adott be a szervezett, az illetékes olasz hatóság azonban elutasította, mert teljesen megalapozatlannak találta.”
Tavaly a 21-ből tíz versenyen szerepeltek az autón a Mission Winnow feliratok, ez várható idén is. „A Mission Winnow továbbra is névadó partnere marad a Scuderia Ferrarinak” – jelentette ki Di Giovanni.