Az elmúlt pár hétben többször is érkezett tudósítás arról, hogy a Ferrari új motorral, valamint részben javított aerodinamikai csomaggal viszi majd az SF1000-est a szezonnyitó Osztrák Nagydíjra, és ahogy sejteni lehetett, a címvédő Mercedesnél sem malmoztak csak…
„Egyetlen futam sem volt, de jó sok idő eltelt már az autó bemutatása óta. A tesztekre, majd Ausztráliába küldeni szánt autó tervezése tavaly karácsony körül zárult, szóval ott volt a teljes január, a teljes február, március, amelyek során mind a szélcsatornában, mind a tervezőasztalon a gyorsabbá tételén dolgoztunk” – magyarázta a technikai főnök, James Allison.
„Bőven vannak ötleteink, és ezen ötletek egy része már a tervezési fázisban járt, amikor kilenc héttel ezelőtt jött a kényszerleállás. A kihívás most az, hogy az említett negyed év fejlesztései minél gyorsabban az autóra kerüljenek a tervezőasztalról. Reményeink szerint egy jelentős csomag már ott lesz az első versenyen, Ausztriában, majd a szezon során a lehető legtöbb további fejlesztést igyekszünk majd az autóra juttatni” – folytatta.