A múlt hét végén néhány lesifotó már megelőlegezte a dolgot, de mostantól hivatalos: a McLaren régi-új szponzort fogott a Gulf Oil képében.

A hétvégén következő Brit Nagydíjtól ott lesz a cég logója a Forma-1-es versenyautón, de nem pusztán matricázásról van szó: mostantól a Gulf a wokingi cégcsoport kenőanyag-szállítója, az ő termékeik kerülnek az utcai sportkocsikba és a zárt versenyautókba is.

Az együttműködés keretében a McLaren korlátozott számú kliense – nyilván jó pénzért – akár az autóversenyzésben ikonikussá vált babakék-narancs Gulf-fényezést is kérhet sportkocsijára.

A McLaren és a Gulf története régre nyúlik vissza: első ízben 1968 és 1973 között működtek együtt az F1-ben és a CanAm-szériában, összesen 40 futamot nyertek akkoriban, majd az 1990-es években is az amerikai céggel dolgoztak együtt az akkori Le Mans-programjukban.