Három futam telt el a 2020-as Forma-1-es versenynaptárból, azonban máris van, aki a negyedik futamot rajtbüntetéssel kezdi erőforrásegységek cseréje miatt. A „szerencsés” Danyiil Kvjat lesz, akinek AlphaTaurijában sebességváltót kellett cserélni. A faenazai istálló csapattársánál, Pierre Gaslynál is cserélt, ám a Hungaroringen a technika ördöge által kergetett franciát ezúttal nem sorolják öt hellyel hátra. A jelenlegi szabályok szerint egy sebességváltónak hat versenyt kell kibírnia csere nélkül.
A problémák nem kerülik el a címvédő Mercedest sem, ahol elővigyázatossági okokból kicserélték Lewis Hamilton autójában a fékenergia-visszanyerő rendszert (MGU-K). Az erőforrásegységet eredetileg a második silverstone-i futam idején váltották volna újra, de bizonyos Magyarországon tapasztalt működési anomáliák miatt hamarabb cselekedtek. Ebből az elemből hármat lehet használni az egész szezon során.
Daniel Ricciardo Renault-ján a teljes kasztnit cserélni kellett, miután a szerelők egy hajszálrepedést vettek észre a 3-as számú autón. A sérülést minden bizonnyal egy magas kerékvető okozhatta – egy ilyen repedés a versenygép teljes viselkedését megváltoztathatja. Ebben az esetben semmi sem korlátozza a csapatot, a kasztnikra nem vonatkozik darabszám-korlátozás.