Az őrült finálé és az utolsó körös defekt sem állította meg Lewis Hamiltont abban, hogy győzelemre váltsa pole-pozícióját a Forma-1-es Brit Nagydíjon. A brit így is idei harmadik, pályafutása során pedig 87. győzelmét aratta, a dobogó pedig a Red Bull-os Max Verstappennel és a gyengébb Ferrarijával is második 2020-as dobogóját szerző Charles Leclerc-rel egészült ki.
A dobogósokat David Coulthard, a tizenháromszoros nagydíjgyőztes, volt Forma-1-es pilóta interjúvolta meg a leintés után.
Lewis Hamilton (Mercedes, 1.): „Az utolsó körig úgy tűnt, minden rendben, az abroncsok is jól néztek ki. Valtteri hihetetlenül keményen nyomta, és amíg én próbáltam kicsit kímélni a gumikat, ő látszólag nem így tett. Amikor hallottam, hogy defektet kapott, próbáltam figyelni az abroncsaimra, de valóban úgy nézett ki, minden rendben lesz. Azt gondoltam, már nem is lehet semmi probléma.”
„Az utolsó néhány körre vissza is vettem, de aztán az egyenesben egyszer csak defektet kaptam” – taglalta a drámai utolsó kört. „Ekkor elkezdett a szívem a torkomban dobogni, imádkoztam azért, hogy körbeérjek az utolsó körön, és ne lassuljak le túlságosan. Az utolsó két kanyarban sem voltam biztos, hogy sikerül végigcsinálnom. Még sosem tapasztaltam hasonlót, majdnem megállt a szívem!”
Max Verstappen (Red Bull, 2.): „Egyszerre voltam mázlista és balszerencsés. Egyrészt rendkívül gyorsak voltak a Mercedesek, az utolsó 10 körben viszont már nem néztek ki jól a gumik. Valtteri aztán defektet kapott, majd kihívtak a bokszba, hogy rámenjünk a leggyorsabb körre, majd Lewis gumija is defektes lett. Így is jó eredmény a második hely.”
„A mérnököm szólt rám, hogy igyak és hidratáljam magam” – utalt arra a holland, mennyire belefeledkezett a versenybe. „Eléggé magányosnak éreztem, csak a tempómra és a gumijaimra kellett figyelnem.”
Charles Leclerc (Ferrari, 3.): „Elég trükkös verseny volt. Amint hallottam, hogy Valtterinek gondjai vannak a gumival, jelentősen visszavettem a tempóból. Ami minket illet, ez volt a legjobb, amit ki tudtunk hozni a mai napból. Nagyon elégedett vagyok azzal, ahogyan menedzselni tudtam a gumikat az elejétől a végéig, mivel jó volt az autó egyensúlya. Ennek örültem, és ma sikerült élnünk a lehetőségeinkkel.”