2021-ben a Ferrari a megszokottaktól eltérő színű autót mutatott be. A kétféle vörös a Forma-1-es közvéleményen könnyebben átment, ám sokan kikeltek a zöld Mission Winnow-logó miatt: a kettős megítélésű, a dohányiparból érkező szponzor jelenléte már önmagában sokaknál kiveri a biztosítékot, a zöld színű logó, melyet az autóra rakattak, a legtöbbeknek egyáltalán nem tetszett.
Nekik jó hír lehet, hogy a Francia Nagydíjon a zöld logó nélkül is meg lehet nézni a Ferrarit: az országban ugyanis mindenféle dohányreklám tiltott, így a Mission Winnow sem jelenhet meg az autókon. Ugyan a Philip Morris szerint ez nem dohányterméket reklámoz, hanem a cég előremutatását a füstmentes technológiák irányába, sokak szerint ez csak bújtatott dohányreklám.
A Mission Winnow eltűnése nem új dolog, az azonban igen, hogy jelen állás szerint nem érkezik a feliratok helyére semmi. 2019-ben a Francia Nagydíjon a felirat helyén a 90 Years kiírás volt olvasható a Ferrarikon, utalva a márka ünnepi évére.