A Forma-1-es Magyar Nagydíjtól kezdve új szabályoknak kell megfelelniük a csapatoknak, ami a bokszkiállásokat érinti. Az új technikai direktívák le fogják lassítani a folyamatokat, ugyanis az egyes lépések közé szüneteket iktatnak be.

A módosításokkal az FIA célja a kerékcserék biztonságosabbá tétele, hogy kevesebb alkalommal fordulhasson elő az, hogy egy autó nem megfelelően rögzített kerékkel hagyja el a bokszutcát. Erre legutóbb az Azerbajdzsáni Nagydíjon volt példa, de Mick Schumacher még időben, alig pár méterrel később megállt, így rendesen rögzítették a kerekét. A legutóbbi igazán emlékezetes kerékelhagyós eset Kimi Räikkönenhez köthető, aki tavaly Ausztriában esett ki emiatt a versenyből.

Az új direktíva szerint a szerelők a kerék rögzítése után leghamarabb 0,15 másodperccel jelezhetik, hogy az a helyére került. Mindezt egy szenzor is figyeli, mely érvénytelen jelzésnek veszi, ha a megadott időintervallumon belül jelzi a szerelő, hogy felkerült a kerék a helyére.

Már ez is lelassítja a folyamatokat, de a két másodpercnél is rövidebb kerékcseréket szinte ellehetetleníti az, hogy a pilótának szóló jelzőlámpa csak két tizedmásodperccel azután vált zöldre, hogy mind a négy kereket rögzítették, és ezt szenzoraik is jelezték. A szerelők ezzel némi időhöz jutnak, hogy reagáljanak, ha valami probléma mégis felüti a fejét a kerékcsere során. Korábban a jelzőlámpa azonnal zöldre váltott, késlekedés nélkül.

A Hungaroringen a változások miatt nagyjából 2-3 tizedmásodperccel lehetnek lassabbak a leggyorsabb kiállások. A kerékcserék királya a Red Bull volt eddig, az elmúlt hét futamon ötször is ők voltak a bokszutcai különverseny győztesei. Az energiaitalosokat a Francia Nagydíj előtt éppen bokszkiállásaik miatt a Mercedes támadta be: