A Forma-1-es Magyar Nagydíjtól kezdve új szabályoknak kell megfelelniük a csapatoknak, ami a bokszkiállásokat érinti. Az új technikai direktívák le fogják lassítani a folyamatokat, ugyanis az egyes lépések közé szüneteket iktatnak be.
A változások nagyjából 2-3 tizedmásodperccel lassíthatják a kerékcsere folyamatát, a legnagyobb érvágást ez pedig egyértelműen a Red Bullnak jelenti, akik szinte minden hétvégén képesek két másodperces, vagy annál is rövidebb cserékre, többször is.
„Évekig dolgoztunk azon, hogy az élre kerüljünk” – mondta el Helmut Marko, a Red Bull motorsportfőnöke. „Úgy gondoljuk, ez is a show része.”
Az osztrák nem örül, hogy elveszik tőlük egyik fegyverüket. Az FIA hivatalosan biztonsági okokra hivatkozva lépteti életbe a technikai direktívát, de Marko úgy véli, a Mercedes háttérmunkája is kellett a szabályozás bevezetéséhez. „Ezúttal egy másik Mercedes-csapat nyomta ezt” – fejtette ki, célozva a brixworth-i erőforrásokat használó Aston Martinra, illetve a McLarenre. „A biztonsági kitétel több mint nevetséges, mert a legrosszabb büntetés az, ha nincs fenn a gumi az autón. Akkor kiesik az ember” – mondta, hozzátéve, hogy az ügyben még zajlik a párbeszéd.