Hivatalosan 2005. december 29-én hozták létre a Forma-1 hivatalos YouTube-fiókját, ám a csatorna a videós vonalra igazán aktívan csak a Bernie Ecclestone nevével fémjelzett éra utolsó éveiben, 2014-2015 tájékán kezdett ráfeküdni. Az igazán nagy fellendülést a Liberty Media hozta el, javarészt az ő regnálásuk alatt futott fel az F1 közösségi médiás megjelenése is.

2022-ben a Forma-1 YouTube-oldala új mérföldkőhöz érkezett, ugyanis mindent egybevéve már több mint 4 milliárd alkalommal indították el valamelyik videót az emberek. A legnézettebb feltöltés 26 milliós nézettséggel egy 2019. januári videó, mely a sportág történetének legdrámaibb bokszutcai eseményeit gyűjti tízes listába. A tavalyi szezonzáró Abu-dzabi Nagydíj összefoglalóját 16 millióan látták.

A Forma-1 egyébként magasan a legnépszerűbb motorsportszéria a YouTube-on, 6,89 millió feliratkozóval kenterbe vernek gyakorlatilag mindenkit. Hasonló magaslatokban még a MotoGP jár (4,6 millió feliratkozó), de a NASCAR, a WRC, a Forma-E, az IndyCar és a WEC, azaz az endurance-vb egymilliónál is kisebb követőszámaikkal eltörpülnek az F1-hez képest.