2019 után újra lesz Forma-1-es Ausztrál Nagydíj, a verseny otthonául szolgáló Albert Parkot azonban némileg átépítették az elmúlt években. A pálya hátsó szakaszán eddig két, padlógázzal bevehető szinte egyenes részt egy sikán választott el egymástól, ám az idei évtől a lassító megszűnt, és egyetlen hosszú tempós szakasszá alakították.
Már önmagában ez jelentős, a becslések szerint öt másodperces gyorsulást eredményez körönként, azonban a pálya bejelentette, hogy idén négy zónában is nyithatják a DRS-t a versenyzők. Ennyi kijelölt szakasz még egyetlen Forma-1-es pályán sem volt az elmúlt években, értelemszerűen új rekord ez a szám.
A hátsó szárnyakat a pilóták a célegyenes mellett a 3-as kanyar előtt, az új hátsó gyors szakaszon, valamint a gyors szakaszt követő sikán utáni rövidebb egyenesben nyithatják a versenyzők. A négy zónához azonban csak két érzékelési pont tartozik majd, azaz gyakorlatilag a támadó pilótának dupla lehetősége lesz előzni. Ez jelentősen megnehezíti a védekező pilóta dolgát, az előzések – nézői szempontból sajnos – sokkal könnyebbé válhatnak.