2026-tól új motorszabályok jönnek a Forma-1-ben, egyszerűbb, olcsóbb, de zöldebb hibridmotorokkal. Az már biztos, hogy az Audi jön a Sauberrel az F1-be, emellett a Renault/Alpine, illetve a Red Bull Powertrains kötelezték el magukat a folytatás mellett időben.
A Ferrari még nem tette ezt meg, azonban aligha lehet kérdés náluk a folytatás, az elmúlt időszakban felkapottá váló gyártók közül pedig a Honda és a Porsche neve mellett található kérdőjel. Előbbi azok után is került újra pixisbe, hogy utóbbi mégsem állt össze a Red Bull-lal, pedig már közel járt a két fél a partnerség bejelentéséhez. Ezzel együtt az még nem jelenthető ki, hogy a Porsche egy másik csapat oldalán ne érkezne meg a Forma-1-be.
Közben az Auto Motor und Sport Abu-Dzabiban megtudta, hogy a Honda nem feltétlenül a Red Bull oldalán térhet vissza a Forma-1-be, más csapatokat is érdekel, mit tud a japán márka. Az energiaitalosok új lehetséges szövetségesére is fény derült: a Fordról van szó, akik 2000 és 2004 között épp a Red Bull elődjével, a Jaguar csapatával próbálták bevenni az F1-et – nem sok sikerrel.