Amióta 2014-ben bevezették az új motorformulát, rendszeresen kritika éri amiatt a Forma-1-et, hogy már közel sem annyira hangos, mint „a régi szép időkben”. Ez leginkább azzal magyarázható, hogy a korábbi, 2,4 literes V8-as erőforrásokat kisebb, 1,6 literes V6-os motorok váltották, amik nemcsak a belső égésű motor, hanem a hő- és mozgási energián is alapuló hibrid rendszer erejét is használják.
2026-tól ismét változnak az F1-es motorok, aminek értelmében a V6-os motorokból kikerül az MGU-H, vagyis a hőenergia-visszanyerő rendszer. Ettől jelentős változásra számít Stefano Domenicali. „A szándékunk az, hogy biztosra menjünk abban, hogy az új szabályozással hangosabbá tegyük a motorokat, mert ez is része az érzelmeinknek” – nyilatkozta a 3AW ausztrál rádiónak az elnök-vezérigazgató, amit a RaceFans szemlézett.
Domenicali azt is leszögezte az interjúban, teljesen kizárt, hogy a Forma-1 átálljon a Forma-E-ben használt, sokkal csendesebb és tisztán elektromos hajtásláncokra. „Egyértelműen nem” – húzta alá, nyomatékosítva, hogy a királykategória a jövőben is kitart a hibrid hajtás mellett. „Más hangzásra van szükségünk, ami zene a füleimnek. Igaz, a 12 hengeres motorok hangzásának teljesen más frekvenciája volt, nagyon hangosak voltak. Aztán jöttek a V10-es, majd a V8-as motorok, ennél lejjebb pedig már nem mehetünk.”