Ha azt mondjuk, McLaren, korosztálytól, az F1-es ismeretek mélységétől függően az emberek narancsszínű – a talán legikonikusabb –, Hunthoz, Laudához, Prosthoz köthető piros-fehér dohányreklámos, esetleg az eggyel későbbi, fekete-ezüst-fehér, häkkinenes–coulthardos, másik dohányreklámos autóra gondolnak, a száguldó cirkuszt a 2000-es évek közepén nézni kezdőknek pedig a Kimi Räikkönenhez, Juan-Pablo Montoyához, Fernando Alonsóhoz, Jenson Buttonhöz, de leginkább az ezekben a színekben bajnoki címet szerző Lewis Hamiltonhoz kötődő piros-fekete-krómos, előbb whiskys, utóbb mobilszolgáltatós fényezés ugrik be. (Hogy az utolsó előtti, fekete-rakétavörös, hondás gúnyáról inkább ne beszéljünk…)

Nos, az utóbbit a hétvégén, a wokingi alakulat hazai versenyének számító Brit Nagydíjon újra láthatják majd a szurkolók, ugyanis a jelenlegi fő szponzor, a Google Chrome böngésző neve kiváló apropót biztosít egy kis retrós reklámra.

Nem a McLaren lesz az egyetlen csapat, amely különleges festéssel versenyez Silverstone-ban, a 800. Forma-1-es nagydíját – előzetesen – ünneplő Williams autói is új, de nyilván retrós festést kapnak.