A 32 Celsius-fokos levegő, a 37 fokos aszfalt, a szélcsend és a korábbiakhoz képest magasabb páratartalom kőkemény körülményeket teremtett a Forma-1-es Katari Nagydíjon. A dobogósok egytől egyig kiemelték, mennyire nehéz dolguk volt az autóban, de vegyük sorra, kit hogyan csinált ki a lusaili száguldás.

Max Verstappen (Red Bull): saját bevallása szerint ez volt az egyik legkeményebb versenye, a leintés után többször is leült a földre, látszott rajta, hogy volt már jobban is.

Oscar Piastri (McLaren): az ausztrál a dobogó előtti lihegőben egyenesen a földre feküdt.

Lando Norris (McLaren): menet közben felnyitotta a sisakrostélyát, hogy hűtse magát.

George Russell (McLaren): menet közben felnyitotta a sisakrostélyát, hogy hűtse magát, egy alkalommal a kormányt is elengedte, hogy kezével tereljen az öléhez némi friss levegőt. Saját bevallása szerint az ájulás kerülgette.

Esteban Ocon (Alpine): rádiózása szerint a 15. körben a sisakjába hányt.

Lance Stroll (Aston Martin): helyszíni jelentések szerint orvoshoz vitték. Nehezen szállt ki autójából a kimerültség miatt.

Alexander Albon (Williams): a Williams közleménye szerint hőgutát kapott a versenyző, az orvosi központba vitték a leintés után.

Cunoda Juki (AlphaTauri): menet közben felnyitotta volna a sisakrostélyát, ám állítása szerint nem tudta így magát hűteni, mert rengeteg homok ment a szeméhez, nem a vágyott friss levegő.

Logan Sargeant (Williams): a kimerültség miatt feladta a futamot. A csapat közleménye szerint a pilótának a hét során már voltak influenzaszerű tünetei, melyet megfejelt egy kiszáradással a versenyen.