Nagyszabású fejlesztési csomaggal készült a Forma-1-es Amerikai Nagydíjra a Haas. Autójuk leginkább az oldaldoboz környékén alakult át, átvették ők is a Red Bull által használt megoldást.

Az újítással azonban mind a csapatnak, mind a szerelőinek meg kellett ismerkedni, barátkozni. Ez időigényes művelet – ám időből nincs sok a Forma-1-ben, szigorú szabályok határozzák meg, mennyit tölthetnek a csapattagok a pályán garázsaikban. A Haas azonban egyedi módon oldotta meg ezt a problémát:

kibéreltek egy autószerelő műhelyt, ahol előre összerakták a Katarból megérkező kocsikat.„Vasárnap megjöttek a kocsik, elvittük őket egy műhelybe, az új alkatrészek iderepültek Európából és felraktuk őket az autókra. A kocsikat így hoztuk ide a paddockba kedden” – árulta el Günther Steiner csapatfőnök.

Az olasz szakember hozzátette, óriási változások nem történtek a borítás alatt, ugyanis ahhoz az oldalsó ütközéselnyelő elemeken is módosítani kellett volna, ez pedig „túl sok” a szezon ilyen kései szakaszában. „Ezt nem tehetjük meg. Talán az utolsó versenyre kész lenne, de annak nem lenne sok értelme. Összességében nem kellett sok dolgon változtatnunk.”