A Yas Marina versenypályán tartotta idei negyedik, egyben utolsó ülését a Formula 1 Commission, amely a csapatok, a Forma-1 és az FIA képviselőiből áll. A megbeszélést Nikolas Tombazis, az FIA együléses szakágért felelős igazgatója, illetve Stefano Domenicali, a Forma-1 elnök-vezérigazgatója vezette.
Támogatást kapott az a javaslat, amely a sprinthétvégék megreformálásáról szólt. Ennek értelmében „racionalizálják” a hétvégék lebonyolítását, amely az időrendben és a parc fermé-szabályokban is változást hoz majd. A sprinthétvégék 2024-es listáját a következő hetekben hozzák nyilvánosságra, a változások pontos részleteit a jövő évi első ülésen véglegesítik.
A megbeszélésen döntés született arról, hogy a Forma-1-es autók által esőben húzott vízfüggönyök csökkentése érdekében 2024 tavaszán újabb tesztet tartanak egy olyan eszközzel, amely teljesen beborítja a kerekeket.
Szintén döntés született arról, hogy a gumifejlesztéseknek elsősorban a túlmelegedési hajlam csökkentésére, illetve arra kell irányulniuk, hogy a gumikkal jobban lehessen versenyezni. Ennek érdekében maradnak a gumimelegítő paplanok még 2025-ben is.
Fontos megállapodásként rögzítették, hogy a 2026-os szabályváltozásokra nem lehet túl korán elkezdeni a felkészülést. Ennek értelmében a 2026-os autók fejlesztésén a 2025-ös szezon kezdete előtt nem lehet dolgozni.