A Monster Energy a Mercedes egyik, ha nem leghűségesebb szponzora volt 2010 óta, ám a 2024-es idénytől, egy „több évre szóló” szerződés keretében immár a McLaren pilótáinak sisakjain és overalljain díszeleg majd a jellegzetes neonzöld M logó.
A Monster áttételesen a McLarennel már két éve dolgozó Coca Cola Company alá tartozik, így logikusnak tűnik az átállás, emellett a fiatal Oscar Piastriban és Lando Norrisban nagyobb reklámértéket láthatnak. A bejelentésben a Monster elnök-vezérigazgatója, Rodney Sacks külön ki is emelte, hogy „izgalmas programokkal” készülnek a jövő évre a két pilótával.
Welcome to the McLaren F1 family, @MonsterEnergy! 🤝
Monster Energy, a leading global energy drink brand with deep roots in motorsport, has joined the McLaren Formula 1 Team as an Official Partner for the 2024 season and beyond.
Read more. 👇
— McLaren (@McLarenF1) November 28, 2023
Az energiaital-márka a McLarenhez való csatlakozás bejelentésével párhuzamosan köszönetet mondott a Mercedesnek és személyesen Toto Wolff csapatfőnöknek a közös munkáért és sikerekért, a továbbiakhoz pedig a legjobbakat kívánták.
Érdekes mellékszál, hogy a mercedeses szerződésen túl Lewis Hamiltonnak személyes együttműködése is van a Monsterrel, az energiaitalból több különleges kiadást is forgalmaznak a hétszeres világbajnok nevével – úgy tudni, ez a kapcsolat, egyelőre legalábbis, nem szakad meg.
Újabb szép fogás ez a McLarentől, hiszen míg az előző évtized végén a wokingi csapat autói alig-alig akadt szponzori felirat, a sportmarketing területéről érkezett cégvezér, Zak Brown az elmúlt években szép portfóliót állított össze olyan nagyágyúkkal, mint a Coca-Cola, a Google (Chrome) és a British American Tobacco (Velo).