Igazi hazárdjáték volt az, amit a mezőny csinált a Forma-1-es Osztrák Nagydíj sprintidőmérőjének utolsó szakaszában. Charles Leclerc rá is fázott, ugyanis mért kör nélkül tizedikként zárta a sprint helyosztóját azok után, hogy Ferrarija rövid időre leállt a bokszban.
A monacói versenyző újra tudta indítani az autót és el is hagyta a bokszutcát, de néhány másodperccel lecsúszott a lehetőségről, hogy megkezdhesse gyorskörét.
A csapat és a pilóta közötti rádiózás furcsa képest fest: a Ferrari részéről azt kommunikálta Bryan Bozzi versenymérnök, hogy a lefulladásgátló benyomása okozta a gondokat, mire Leclerc azt felelte, hogy az nem idéz elő ilyen helyzetet. A Ferrari a közösségi oldalakon azt írta, Leclerc autójában életbe lépett a lefulladásgátló, ez okozta az SQ3-ban a vesztét.
Miután kiszállt autójából, Leclerc is megszólalt a témában. „Nem tudom, mi történt. A bokszutcában voltam, bekapcsolt a lefulladásgátló és minden lekapcsolt. A csapat azt mondta, hogy majd megbeszélünk mindent a garázsban. Mivel egyből ide jöttem [nyilatkozni – a szerk.], semmit nem tudok” – fogalmazott.
„Nem voltunk szupererősek, de jobb helyről is rajtolhattunk volna a sprinten, mint a tizedik, csalódást keltő ez. Utánajárunk, mi történt, és próbálunk holnap egy jó sprintversenyt futni” – tette hozzá a monacói.