A Rolex 2013 óta a Forma-1 kiemelt szponzora, a márka a sorozat hivatalos időkijelzőjének is számít. Úgy tűnik azonban, hogy az idei szezon végén a Rolex-feliratok eltűnnek a pályákról és a közvetítésekből – egy időre legalábbis biztosan.

A Rolex helyét a világ vezető luxusmárka-csoportja, az LVMH foglalja el, valószínűleg a TAG Heurer márkával. A TAG Heurer 2016 óta a Red Bull partnere, ez az együttműködés azonban az idei szezon végén a szerződés szerint lejár, és nem tudni, hogy meghosszabbítják-e a felek.

Az LVMH-hoz tartozik egyébként az Hublot (e: üblo) luxusóramárka is, így azt sem lehet kizárni, hogy a csoport ennek szeretne nagyobb publicitást biztosítani. Ami biztosnak tűnik, hogy a francia cégcsoport évi 150 millió dollárt (54 milliárd forint) ajánlott azért, hogy a Rolex helyébe léphessen hivatalos partnerként.