Az elmúlt időszak a Forma-1-ben nemcsak a pilóták mozgolódásáról szólt, hanem az üzleti változásokról is. A Forma-1-es Olasz Nagydíj hétvégéjének nagy híre ebből a szempontból például az volt, hogy a Ferrari és a Santander útjai különválnak: az olasz istállót a hároméves szerződésük lejárta után nem támogatja tovább a spanyol bank.

A Ferrari az autókon megüresedő felületre hamar talált új támogatót, ráadásul nem is ment messzire. A bankszektor egy másik szereplőjével, az UniCredittel sikerült megegyeznie.

Közben a Santander sem tétlenkedett. Eredeti közleményükben sejtelmesen fogalmaztak a jövőbeli sportszponzorációt illetően: arra is lehetett számítani, hogy Carlos Sainzcal együtt a Williamshez mennek. Végül nem ez történt, hanem ennél egy léptékkel nagyobb esemény:

a Santander a Forma-1 hivatalos partnere lett.A bank logói – hasonlóan pl. a Pirellihez, az Aramcóhoz, a Heinekenhez, a DHL-hez vagy az MSC Cruiseshoz – a jövőben megjelennek majd a pályák mentén, különösen az olyan hétvégéken, melyek a bank piacának tekinthetők. Jelen állás szerint a spanyolországi futam(ok)on felül az USA-beli, a mexikói, a brazil és a brit futamokon kaphatnak kiemelt megjelenést.