Örök téma a Forma-1-ben, hogy mennyire is hajlik az egyes autók első szárnya. Jelenleg a Red Bull és a Ferrari állítja, hogy a McLaren és a Mercedes légterelője túlságosan mozog, ám a Nemzetközi Automobil Szövetség szerint minden és mindenki szabályos, nincs semmi látnivaló.
Mivel ez ellen nincs mit tenni, a Red Bull is valószínűleg a szabályoknak még megfelelő, ám hajlékonyabb szárnyak építésére tér át. „Minden csapat számára kritikus fontosságú, hogy tisztán lássunk. Elfogadható-e valami vagy sem? Ha elfogadható, akkor az arra ösztönöz, hogy hasonló megoldásokat keressünk” – fogalmazott Christian Horner csapatfőnök. „A szabályalkotónak minden információ a rendelkezésére áll, nemrég kamerákat raktak számos autóra, minden elemzésük megvan.”
Az FIA egyébként folyamatosan ellenőrzi a szárnyhajlásokat, mint ahogy Horner is elmondta, többek között új helyekre felszerelt kamerákkal. Ez lesz a helyzet az Azerbajdzsáni és Szingapúri Nagydíjokon is. Az azonban nem zárható ki, hogy a megfigyeléseket követően nem hoznak új szabályokat a látott mintázatok alapján.