Viszonylag korán eldőlt, hogy Cunoda Juki 2025-ben is az RB (VCARB) színeiben fog versenyezni. A két Red Bull-os jövő évi versenyzői felállásán még változtathat, ha – az érvényes szerződése ellenére – nem tartják meg Sergio Pérezt; a japán már jelezte is, hogy ez esetben készen állna arra, hogy Max Verstappen csapattársa legyen az anyacsapatnál.
Cunoda már 2021 óta a „kisbikákat” erősíti, azonban ennek ellenére csak bemutatókon adatott meg neki, hogy kipróbálja a nagycsapat autóját. A Honda viszont elkezdett lobbizni azért, hogy megtörjön a jég, és mint azt a japán márka versenyrészlegét elnökként vezető Vatanabe Kodzsi elárulta, már tárgyalnak a Red Bull vezérkarával a 24 éves versenyző jövőjéről.
„Cunodával az a célunk, hogy keményen dolgozzon, és bebiztosítsa a helyét a Red Bullnál” – fogalmazott a Motorsport.com-nak. „Hiszünk benne, hogy megvan a tehetsége. Bár a versenyzőkkel kapcsolatban végső soron a csapatok döntenek, partnerként nyomatékosan arra kértük a Red Bullt, adjanak neki egy lehetőséget arra, hogy velük tesztelhessen, és megmutathassa a képességeit.”
„Beszéltem erről Christiannal is, aki nem zárkózott el tőle. Még semmi sem dőlt el, de úgy gondolom, megfelelő módon kell, hogy eljárjunk.”
Vatanabe szerint az lenne az optimális, ha a Red Bull azután is számítana Cunoda szolgálataira, hogy a 2025-ös szezon végén megszakad a Hondával folytatott együttműködése a csapatnak. „Ha minden jól megy, és elismerik a képességeit, úgy gondolom, hogy 2026 után is a Red Bullnál maradhat, és a világbajnoki címért versenyezhet” – dicsérte pártfogoltját, hozzátéve, „ideális lenne, ha Cunoda inkább a Red Bull pilótája lenne”.
Nem Cunoda előléptetése volna a Honda egyetlen kívánsága 2025-re: Vatanabe elárulta, abban is reménykednek, hogy juniorjuk, a jelenleg a japán Super Formula-sorozatban versenyző Ivasza Ajumu megkaphatja a Red Bull, illetve az RB tartalékversenyzői posztját, ami Liam Lawson visszatérésével üresedett meg – persze az sem kizárt, hogy a korábbi Forma-2-es pilóta egy újabb évet fog versenyezni Japánban.