Az F1 Bizottság (F1 Commission) időről időre összeül, és tagjai, azaz a csapatok képviselői, valamint Stefano Domenicali F1-vezér és Nikolas Tombazis, a Nemzetközi Automobil Szövetség együléses részlegének igazgatója itt egyeztetnek és döntenek az új szabályokról. Ha hivatalosak vagyunk, csak szabályjavaslatokról beszélhetünk, de ami itt átmegy a rostán, az kevés kivétellel meg is valósul.

A keddi (november 13-ai) ülésen többek között eldőlt az, hogy jövőre valóban érkeznek a légkondis F1-es autók, mint ahogy arról korábban már írtunk. A rendszert már tesztelték az FIA beszámolója szerint, és akkor fogják bevetni, ha egy-egy versenyhelyszínen hőségriadó lép életbe.

Ami a sportszabályok változásait illeti, 2025-re változtatás várható a rajtbüntetések utáni rajtsorrend kialakításában. Itt leginkább a Sao Pauló-i Nagydíj rajtrácsának furcsa kialakulása volt, ami gondolkodóba ejtett többeket, különösen az, hogy miután Alexander Albon autóját visszavonta a versenyről a Williams, nem töltötték fel a hetedik rajthelyét.

Az is eldőlt, hogy 2025-ben sem lesz bajnokságon kívüli sprintverseny az újoncok számára. A tervet azonban nem vetik el végleg, és a részletek kidolgozását követően 2026-ban akár lehet egy ilyen esemény a Forma-1-ben.