B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben - podcast
Kováts Olivér
10 évig spórolt álmai Ferrarijára, azonnal leégett
Svékus Gergő
Újra kell tanulni az elektromos Mustang vezetését
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Átnevezik a Hungaroring kanyarjait – a pályán jártunk
1
/
11
Burkolják a főlelátó tetejét
1
/
11
Burkolják a főlelátó tetejét
2
/
11
Teljesen megújult a Hungaroring főbejárata, ezt az irodaépületet már használják
3
/
11
Kávézó is került a bejárathoz
4
/
11
Egy szövetréteg, egy OSB-lapokból álló réteg és egy extra mart aszfaltréteg védi a pályát a munkagépektől
5
/
11
A nyomvonal nem változik, csak a környezet
6
/
11
Jól halad a munka, hatszáz újabb jegy vált elérhetővé
7
/
11
A pálya felett átívelő gyaloghíd eltűnt, helyette két alagút épült. Idén az egyik már használható lesz, a nézők közlekedését segíti majd
8
/
11
Lépcső vezet fel a paddock klubba. Mind az 1368 VIP-jegy elkelt, ennyien ilyen elbánásban még sosem részesültek a Hungaroringen
9
/
11
Gyulay Zsolt és Ariane Frank-Meulenbelt
10
/
11
320 méter hosszú a főépület
11
/
11
Két toronydaru áll még, de hamarosan azokat is lebontják