A Red Bull számára kiemelten fontos a Japán Nagydíj hétvégéje, hiszen mind a nagyobbik, mind a kisebbik csapatuk utolsó évét tölti a motorszállító Hondával.

Részben ennek is köszönhető, hogy Szuzukában a Red Bull Racingnél mutatkozhat be az előléptetett Cunoda Juki, egyértelmű gesztusként – a Honda első F1-es győzelme előtti tisztelgésként – az RB21-es átfestése, de ebbe a körbe tartozik, hogy utcai bemutatót is tartottak Tokióban.

Utóbbi nem zajlott le problémamentesen: a Racing Bulls újonca, a faenzai alakulatnál idén bemutatkozott Isack Hadjar ugyanis megtörte a kezei közé adott autót.

A francia pilóta egy hajtűkanyart vett túl szűken, amit a 2025-ös színekbe öltöztetett demóautó bal első felfüggesztése bánt. Mivel egy igen régi, 2011-es modellről (RB7) volt szó, a baki nem jelent komoly problémát.